Tuesday, October 28, 2014

Tuleb võtta jälle aega, et teha väike sissekanne blogisse. Taaskord on sissekanne eelmisest korrast 2 nädalat hiljem...

Vahepeal on olnud palju tegemist ka kooliasjadega, vähemalt nii palju, et olen saanud üsna mitmeid koduseid ülesandeid, mida ka vahepeal olen ära lahendanud. Nii hea, et mul ei ole vahepealseid teste või kontrolltöid, sest see on ka loogiline - enamus minu aineid põhinevad kodustele töödele ja aine läbimiseks ei ole vaja teha isegi eksamit. Samas on kodused tööd ka head, sest nüüd saan paljudest asjadest rohkem aru, kui loengus räägiti. Eestis oli pidevalt nii, et oli vaja teha 1-2 kodust tööd terve semestri peale, kuid siin on mul enamikus ainetes 4-5 kodust tööd. Siit tuleb ka hariduse erinevus.

Aga vahepeal on olnud ka mitmeid üritusi, näiteks mitmeid presentatsioone ja oli ka selline üritus nagu Signal Festival. Tegemist oli valgus-festivaliga, kus hoonetele, kujudele jne. tehti omamoodi illustratsioonid valgusega. Hästi lahedad olid majade valgus-show'd, kus majad vahetasid värve, toimus mingi multikas nende seintel vms. Raske on seda panna kirja, mida nägin, kuid õnneks on mul pilte ja videosid sellest. Lisan paar pilti ka.
Selle kiriku demostratsioon meeldis mulle kõige enam

Multikas, mis kestis umbes 7-8 min.

Maja sellistes värvides...

...Ja nüüd selline.
Mercedez-Benz'i eksponent.

Väga suur pendel, kus oli küljes mitu värvi vahetavat kuuli.

Vahepeal võiks siia kirja panna ka seda, et kui kuulsin, et Eestis on juba ammu miinuskraadid, siis oktoobri 3.ndal nädalal käisin ma ringi t-särgis siin. Sai ka tehtud paar pilti siinse jõe peal sõitmisest.
Tõestus, et Prahat läbiv jõgi Vltava on ka oktoobris ilus.

Fritjof ja Franzi - tuttavad, kellega käisime jõe peal sõitmas.
Maitsesin ka kooki kohvikus, mis oli Franz Kafka lemmik kohvik.

Teine üritus, mis meil siin oli, oli "Bubble Party", mis toimus minu ühikas, lauatennise ruumis. Alguses ma kõhklesin, kas minna sinna või mitte, sest kuulutus oli tsšehhi keeles, kuid kui ma sinna sisse astusin, siis tabas mind üllatus. Tegemist oli UV-peoga, kus tavalised lambid olid asendatud UV lampidega. Ja seal nägin ka paari tuttavat. Veetsime seal mõnusalt aega, nautisime õlut ja muusikat. Lisaks sai ka palju naljakaid asju tehtud. Alguses ei teadnud, kust osad enda joonistused said, kuid siis sain teada, et mullimasinast tuleva seebiga saab teha endale joonistusi, mis tavalises valguses ei paista välja. Lisan sellest peost paar pilti.

Lauatennise laud, mille pealt sai "joonistusmaterjali"



Päev pärast pidu toimus teises ühikas kokkamise üritus, millest ka mina osa võtsin. Seal sai osa võtta kas küpsetajana või siis lihtsalt sööjana - mina eelistasin midagi teha ja siis ka maitsta. Tegin siis teist korda enda elus kamaküpsiseid (tavalisi küpsiseid olin juba varasemalt mitu ja mitu korda teinud), mis meeldisid paljudele. Nüüd sealt teavad inimesed mind kui isikut, kes tegi häid küpsiseid.
Esimene kord tegin küpsiseid enda ühikas, prooviks.

Andsin ka poolakatest sõpradele maitsta Vana Tallinnat, mida võtsin kaasa. Pärast, kui nad olid seda maitsnud, küsisid, et millest see on tehtud ja kust seda siit Prahast küll saaks. Vaevalt, et seda siit leiab, kuid mul on hea meel, et võtsin selle kaasa.
Vana Tallinna shot "Hot Shot"

Järgmisena kirjeldan natuke siin esimest korda toimunud üritust "Ghetto Food Festival", kus sai maitsta erinevaid toite. Paljud nendest sisaldasid erinevaid putukaid, mis tundusid mulle huvitavad. Maitsesin ka ritsikaid, mis olid kõige paremad neist. Seda peaks olema ka lihtne valmistada - ritsikas pannile ja maitsestada erinevate maitseainetega. Sõin ka esimest korda konnajalgu, mis ma arvasin, et on hullemad, kuid olid üsna head.
Tigu

Maitsvad ritsikad

Kummalised putukad, mis alguses tundusid väga maitsetud.

Konnajalad :D

Eile, esmaspäeval sai ka käidud ühes siinses linnas, kus toimub Tšehhi kuulsama õlle, Pilner Urquell'i valmistamine. Päev otsa olime seal, käisime sealses tehases tuuril, kohalikus "The PUB" pubis ja lõpuks pärast väsitavat päeva tagasi Prahasse. Lisan siia paar pilti sellest päevast.
Armas kohalik park


Näod, kus sees sai istuda ja kuulata erinevaid helisid.
Kuulus värav tehasesse


Kellatorn, mida oli võimalik igalt poolt näha, et teada aega.



Esimene pruulimeister, kes pruulis esimese Pilner Urquell'i

Saime maitsta filtreerimata Pilneri, mida poodides ei müüda

Poodidesse ei jõua keldris laagerdatav toodang, vaid see on kvaliteedi testiks

Kohalik "The PUB"

 Praeguseks vast on kõik, jätkan paari nädala pärast vast.

No comments:

Post a Comment