Friday, September 12, 2014

Niisiis, käes ongi see aeg, kus sain Eestist minema ja kõigest vanast puhkust ning harjuda on vaja kõige uuega. Aga kuna see on praegu esimene sissekanne, siis teen lühidalt.

Ühikas on selline... noh ei ütleks, et "nõukaaegne", kuid väga "euro" ka ei ole ehk siis suht kosu teema. Eile jõudsin ühikasse kella 11 paiku ning siis viskasin koti ära ja mu kohalik "Buddy" näitas mulle siis natuke ringi, kuid ringivaatamine jäi lühikeseks ning jõudsin lõpuks teise ühikasse, mis siis lähedal on, kus on ka pubi allkorrusel. Ja ma sain ka kinnitust, et siin on õlu odav, sest seal istudes ja ostes vähema kui 1 EUR eest õlle, siis on hea tunne küll. Aga see seik selleks. Olen enda toas, toakaaslast veel ei ole ja sain ka päeval natuke ringi jalutada. Esiteks pidin umbes 3 tundi ootama, et saada mingit tõendit, mille alusel maksta ühika maksu. Seal oli ka muidugi tööl umbkeelne töötaja, kes ütles kohe "No English". Sain kuidagi tehtud, siis liikusin teise ühikasse, kus pidin maksma antud tõendi alusel. Sinnajõudes pandi koht kinni pooleks tunniks lõunaks ning siis läksin edasi, et teha ära siinne ISIC kaart, millega saab kooli sisse ja siis ka veel uurisin söömise teemasid. Väga odav on ikka siin olla, arvestades seda stippi, mis antakse.

Täna jõudsin ka kesklinna poole, kus käisin poes süüa ostma. Pidin ka ostma endale keedukannu, sest siinne on katki. Aga õnneks tuli mul poes ka meelde, et mul ei ole nõusid. Otsisin tükk aega poes ringi ja ei viitsinud teisi poode otsida ning leidsin lemmikloomade letist metallist kausi. Mõtlesin, et selle on hea küll teha putru. Niisiis, nüüd söön terve semestri koerakausist putru, kui lahe see on :D Täna oli ka jamamist Interneti saamisega, kuid lõpuks sain koos hiinlasest otsijaga, et tuleb ennast kohale ära registreerida ja siis kaabel ühendusest välja võtta 20 minutiks. Kummaline IT lahendus siin. Nüüd tahaks pesema minna ja siis vaatan uuesti sinna teise ühikasse. PS! Kui keegi Tšehhi tuleb, siis siin on kuni 50 kroonisteni mündid ja neid koguneb aja jooksul päris palju. Mul on juba praegu ühe päevaga tasku täis :D

No comments:

Post a Comment